Ο συνειδητοποιήμενος καταναλωτής ασφαλιστικών υπηρεσιών,ειναι αυτός που ψάχνει τους επαγγελματίες (σύμφωνα με τα οσα εχουμε πει μέχρι σήμερα),για να εξασφαλίσει αυτό που ζητάει απο μια ασφαλιστική υπηρεσία και να έχει το δικαίωμα απαιτήσεων απο τον επαγγελματία,αφού απευθύνεται σε αυτόν και όχι σε κάποιο υπάλληλο.Αλλωστε ο επαγγελματίας αμοιβεται απο προμήθειες που περιλαμβάνονται στα ασφάλιστρα που πληρώνει ο καταναλωτής-πελάτης.Ενας απο τους λόγους που είναι επαγγελματίας και όχι υπάλληλος είναι και αυτός.Αρα διαδικασίες που ξεκινάνε μεσω υπαλλήλων για την ασφάλιση σας,δεν σας δίνουν πολλά δικαιώματα και δυνατότητες απαιτήσεων.Προσέχετε τις <σειρήνες> και την <ευκολία> που παρουσιάζουν πολλοί χρηματοοικονομικοί οργανισμοί,όταν σας καλούν για να σας ασφαλίσουν.
Ασφαλιστικές Λύσεις
Για περισσότερες πληροφορίες μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας:
Τηλ.: 210 61 20 041-42
Κιν.: 6942 20 33 13
Τα τελευταία νέα μας
ΕΥΡΕΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΩΝ
Μπορειτε να μπειτε στο:http://insuranceregistry.uhc.gr/ για να βρειτε στοιχεια και ιδιοτητες {μεσιτες ασφαλισεων (insurance brokers),ασφαλιστικοι...09
Nov
ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΠΥ
Προσέχετε πολύ για τις ασφαλίσεις των αυτοκινήτων σας τις εταιρίες ΕΠΥ.18
Nov
Αρθρογραφία
18/07/2012
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ INSURANCE WORLD ΤΕΥΧΟΣ 7ου-8ου/12
H ιστορία με τον ασφαλιστικό χώρο ,ξεκίνησε όταν ήθελα να αλλάξω εταιρεία από τη πολυεθνική που εργαζόμουν ως μισθωτός... -διαβάστε τη συνέχεια24/11/2011
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΛΟΓΩ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ
Γραφτηκε 11/11/11 Το τελευταίο χρονικό διάστημα, έχουμε γίνει μάρτυρες εκκωφαντικών αναλύσεων και σπαρακτικών απόψεων... -διαβάστε τη συνέχεια